ING Bank

I

ING Bank – Vianočné reklama 2015

Banky, obchodníci vôbec, sa celkovo veľmi radi zohrejú pri vľúdnom ohníku a starodávnej sláve Vianoc. Nemusia do svojich reklám vtesnávať tu najswprávnejšej atmosféru, majú ju už tým, že sa rozhodnú pre toto obdobie natočiť reklamu. Prečo si obchod celkovo tak dobre rozumie s Vianocami? Obchod často súvisí s emóciami a sviatky sú nimi nabité. Ľudia sú viac pripravení počúvať a byť menej v racionálnom strehu. Majú potrebu míňať a nehľadieť racionálne na svoju ochranu. Spotrebitelia sú totálne namäkko a tak je to treba poriadne využiť.

Celkové skóre z 10 bodov
0

ING Bank to využila na 100%. Rovno na to vhupli a nijako sa s tým neondejú. Chápem toho leva, medzi spievajúcimi, vinšujúcimi zvieratkami. Lev je oddávna ich “značka”, ježka chápem už menej. Ale prečo je tam líštička? Už sme sa stretli s líškou, ktorú tak radi používaju v Prvej stavebnej sporiteľni (má bankovú licenciu). Líška predstavuje múdrosť, brytkosť v myslení,, bystrosť a pohotovosť. Je tu však ešte jedna danosť oddávna líštičkam prisudzovaná a to je vychytralosť, normálne povedané vyčúranosť. Viď. bájkara Ezopa.

V banke sa rozhodli pre vianočnú reklamu a tak výnimočne, bez slova, prehliadneme infantílnosť obchodného odkazu, realizovanom prostredníctvom animácie a detskú riekanku. Na Vianoce budeme veľkorysí a budeme sa radovať.

Ohviezdičkujte reklamu a vyjadrite sa v komentároch.
Hlasovali: 0. Priemer: 0

Diskutujte aj neprihlásení