Komerční banka

K

Komerční banka

Ti pravdovravnejší, ktorí o bankovom investovaní zvyknú hovoriť, radšej odporúčajú, aby ste do investovania vložili iba tie peniaze, ktoré ani tak moc nepotrebujete. Aby ste vopred počítali s tým, že o ne môžete prísť. No bankári to veru nebývajú. Počas koróny by si mali dať s takými návrhmi pokoj. Pripadá mi to hyenistické.

Celkové skóre z 10 bodov
0

“I malé částky vám můžou vydělat!” – žobrú v reklame, ale pre istotu použili slovko môžu.

Chlapec má asi 10 rokov, takže jeho otecko môže mať tridsať. Ups, niečo sa pokazilo, herec v reklame ma cez päťdesiat. Do produktu masovej reklamy nevkladajme žiadne výnimočnosti. V normálnom prístupe a v normálnej reklame, tak ako v normálnom svete, býva oteckom desaťročného chlapca cca 30 ročný muž – a nie 50-tnik. Ak sa predsa len rozhodneme pre výnimku, použitie odklonu od normy, podrobne vysvetlíme divákovi. Čo tým chceme povedať a prečo sme sa rozhodli uhnúť od normy.

Na pomery maľovania, až príliš veľký sklenený pohár s rozpíjajúcou sa akvarelovou fialovou, premieta starostlivému oteckovi príjemné obrazy o slávnej univerzite pre jeho syna. Možno je to prelud, ebrieta alebo sklenená guľa, ktorá sa v otázkach budúcnosti nemýli. Alebo ide o dopletené flashbacky, ktoré sa tu a tam v ocinkovej hlave silno ozývajú.

Chlapec nakoniec vyrastie, otecko je už asi po smrti a chalan sa ocitá na svojej vysnívanej, slávnej univerzite. Spokojne si napraví okuliare a s prirodzeným, brčkavým záujmom sa obracia na svoje nové spolužiačky.

K reklame

Tu sa rozhodne nedá hovoriť o slabom alebo dokonca žiadnom nápade, ako u niektorých iných subjektoch. Naopak, v tomto prípade ide o prepálený produkt. Celé je to pre-exponované a pre-špekulované. Diváka to zmetie. Chýba tomu ľahkosť a vzdušnosť. Napriek snahe filmárov chýba pozitivita. Prísľuby nie sú pozitívnou veličinou. Je to len odkaz na možno, na neistotu a jalový link na vrabca na streche. Mali by sa v banke zamyslieť nad tým, ako ponúkať v reklamách pozitívne ponuky a nie neistotu, riziko a klam.

Ohviezdičkujte reklamu a vyjadrite sa v komentároch.
Hlasovali: 0. Priemer: 0

Diskutujte aj neprihlásení