Nasivin

N

Nasivin® SOFT 0,025%

Strach a hrôza! Táto reklama (pozrite si reklamu – kliknite na obrázok) patrí k tomu najhoršiemu, čo sa vysiela v našich televíziách. Je to akoby to točili veľmi jednoduchí ľudia. Šot nie je ani milý, ani nápaditý, vlastne je absolútne bez nápadu a invencie. Majte na pamäti, milí tvorcovia, že deti neurčujú, načo sa míňa rodinný rozpočet. O tom rozhoduju ich mamičky a tak je treba reklamu koncipovať. Môžeme prejavovať milotu deťom, ale neprenesme celú záťaž reklamného odkazu na samotné dieťa. To nikdy nebude fungovať!

Celkové skóre z 10 bodov
0

Tvorcovia sa snažili vykresliť premúdrelé, milé a rozhľadené dieťa, ale vytvorili monštrum. Dieťa je milé, pretože je dieťa a preto, že má detské prejavy. Reklama, ako švihnutím zázračného prútika, stratila očakávanú roztomilosť. Prítomná Vianočnosť, zlá práca herca a nedbalý text reklamný zámer poznačil.

Chyba je v podaní a perspektíve. Komentár doslova hovorí: Stratil si slová, takto deti nehovoria. Stratil si slová je smerované oteckovi. Komu však (pomyselne) patrí do úst replika, takto deti nehovoria? Do jednej vety nemôžete vtesnať dva pohľady, dve literárne perspektívy.

Tým, že tvorcovia jasne pomenovali hlavnú nedostatočnosť svojej reklamy – takto deti nehovoria – ju nespravili vtipnejšou, ba ani vtipnou. Skôr naopak. Týmto textom zrútili skelet celej reklamy a spravili ju neučínnou. Myslím si, že každý, kto raz reklamu uvidí, zagúľa očami a pôjde het.

Napchať toľko nevkusu do produktovej, vianočnej reklamy je opovážlivosť a spomalenosť. Neprofesionálnosť! Nie o moc, ale lepsie by fungovala, ak by v nej nefigurovala vianočná téma …a rozhodne s upraveným textom. Aj prekopaním textu dieťaťa, ktorý bezmyšlienkovite, monotónne odrieka text. Zabudnite na to, že len chytré deti žujú …Nasivín.

Ohviezdičkujte reklamu a vyjadrite sa v komentároch.
Hlasovali: 0. Priemer: 0

Diskutujte aj neprihlásení