O2 – Radosť

O

O2 – Radosť

Ani súdruh Galup sa na túto fantasmagóriu nechytá. Podľa tvorcov reklamy spoločne s operátorom O2, ako jeden muž tvrdia, že 9.5 zákazníka je s prezentovaným produktom Radosť spokojná. Reklama napriek značnej nesúrodosti pôsobí aj tak živo a sviežo. Manipulatívne vás svojou atmosférou doslova vtiahne. Tvorcovia rezignovali na prezentáciu svojej značky a akejkoľvek vyššej filozofie O2.

Celkové skóre z 10 bodov
0

Exoticky vyzerajúci mladík nekorešponduje takmer s ničím, čo by O2 vo svojej reklame mohlo zo svojich známok prezentovať. Narýchlo zbúchaná reklama bez akéhokoľvek zmyslu a vyššieho oznamu. Reklama dýcha mladickou slobodou a bezstarostnosťou – mrzutí a neprajní ľudia by povedali nezodpovednosťou. A to všetko za pomerne jednoduchý, komorný prezent ponúkaný svojim zákazníkom – akúsi bezplatnú skúšku produktu Radosť na celý jeden týždeň.

O2 si vždy mysleli a zrejme si to myslia dodnes, že Slovákom vytrhli tŕň z päty svojou prítomnosťou. Pamätám si na ich pompézne uvadzacie reklamy. Napriek tomu mi vždy pripadalo, že sa moc s nami nezžili. Podvodnícky Orange je taký aký je, ale je náš. Máme takých operátorov, akých si zaslúžime. I táto reklama je niečo na ten spôsob.

Exotický, fešný mladík s ešte exotickejším zvieratkom za kuchynským stolom. Mladík šantí v exotickom skleníku a exoticky znejúcim hudobným podmazom starým 50 rokov. Miesto perfektnej 4G sieťe by bola lepšia už len 5G sieť. Celé je to napěchované pseudo nápadmi a invenciou, ktorá vo výsledku pôsobí chaoticky.

Napriek tomu musím uznať, že reklama je svieža, nápaditá a bezstarostná.

Ohviezdičkujte reklamu a vyjadrite sa v komentároch.
Hlasovali: 0. Priemer: 0

Diskutujte aj neprihlásení