OTP banka

O

OTP banka

To je základná abeceda príspupu k čomukoľvek. Ak niečo, hocaké dielo poznačíme negatívnosťou, nikdy neočakávajte priaznivý ohlas. Akékoľvek problémy, aj keď sú prezentované s nadsázkou a vtipom, nezanechajú v divákovi dobrý dojem. A na tom sa nikdy nič nezmení. Je to alfa a omega. Ja sa čudujem, že to agentúra, ktorá zastupuje OTP banku, nevie.

Celkové skóre z 10 bodov
0

Ide o malicherný problém, ktorý sa baletkám a znudenej inšpicietke prihodil, ale použité výrazové prostriedky z neho robia hotovú katastrófu. Akoby autor textu s filmármi nekomunikoval.

Celé dielko je nevyvážené a chaotické. Nie je v tom žiadny nápad, iskra a invencia. Je to zbabrané.

Viac a viac a viac …ak chcete viac, príďte k nám …a u nás v OTP banke sa vám zrúti na hlavu galéria. Negatívny odkaz ako prasa. Príďte a my vás tak doondieme, až vás doondieme. Toto asi nechceli bankári z OTP banky povedať, ale agentúra, ktorá reklamu robila, to povedala.

My vám dáme viac, ako v inej banke. Viac problemov a viac starostí. Nikdy negativizmus nepchajte tam, kde vám ide o to, aby k vám boli diváci a spotrebitelia priateľskí. To vie aj malé dieťa. Ľudia totiž nerobia rozdiel medzi problémom fiktívnym, domnelým, povedzme že literárnym a mezi problémom reálnym, skutočným. Pre ľudí je problém vždy proble´mom.

Ja viem, že sa to filmári snažili zmierniť padajúcim perím, ale filmové prostriedky, paradoxne, z toho spravili padajúce traverzy. (Aký je rozdiel medzi kilogramom peria a kilogramom železa?)

Čo z toho, že je to celé s pôvabnými baletkami a veľmi dobre herecky zahraté, keď je to postavené na úplne zlom podklade. Čo je to s tými bankármi? Všetci chcú vtipkovať.

A inšpicientka je na konci šotu spokojná.

Ohviezdičkujte reklamu a vyjadrite sa v komentároch.
Hlasovali: 0. Priemer: 0

Diskutujte aj neprihlásení