Penta Investments

P

Penta Investments

Keď niekto povie Penta, cítim odór škandálov, ktorý tento pojem obklopuje, alebo obklopoval. Penta vo svojej reklame predstavuje svoj profil účinkovania v segmente slovenského zdravotníctva.

Celkové skóre z 10 bodov
0

Reklama otvára pohľad na nejakého šoféra v aute, ktorý autom prefrčí okolo sympatickej pani, tá kráča do nemocnice na nočnú. Žena premieta o tom, že je na ulici sama, nikde nikto, ani živáčka. V reklame je zakliaty jeden easter egg: Chlap zo začiatku reklamy ide do roboty autom, žena kráča pešo a predsa obaja prídu do nemocnice v rovnakú dobu. Idylka.

Nemocnice však prázdne nie sú (ako tie ulice) – ďalej vážnym spôsobom dramatizuje pohľad rozprávač. Ani krčmy, dokladám ja. No všetci si zaslúžia byť zdravý, kladivuje kaleráby uvedomelý súdruh rozprávač ďalej.

Komentár je už len nudný. Rozprávač tvrdí: Využívame (v nemocniciach) najmodernejšie postupy, a technológie. Nezmyselne ďalej bľaboce: Hlavní však budú (vždy) ľudia, zdravotníci. Dakto by možno povedal, že hlavní sú pacienti – no nebudem sa prieť. Penta vo svojej reklame uvádza, že 10 000 zdravotníkov sú vždy pripravení pomôcť nám.

Z edukatívnej reklamy Penty sa ďalej dozvedáme, že 2 000 000 slovenských občanov ročne využije služby nemocníc. (Ktovie či aj v tomto prípade penťáci zarátali len svoj Svet Zdravia alebo uviedli celkové štatistické číslo). A nakoniec pointa reklamy: Vyčkajte ešte nejaký čas, kým otvoríme nemocnicu na Boroch a povesť nášho zdravotníctva navždy zmeníme.

Reklama je plná mystifikácii. Po technicko filmárskej stránke OK. Tam sa toho moc pokaziť nedá. Ale po scénaristickej a umeleckej stránke – strašné. Ideologicky – o tom ani trochu nepochybujem – bezva.

Ohviezdičkujte reklamu a vyjadrite sa v komentároch.
Hlasovali: 0. Priemer: 0

Diskutujte aj neprihlásení