Poštová banka

P

Poštová banka

Ja viem, bolo už takmer vianočno a teda isté odľahčenie bolo na mieste. Ale takto nie! Agentúra, ktorá zastupuje mediálne záujmy Poštovej banky si nezaslúži ani to, aby ste sa na ňu krivo pozreli. Zbičovať a vyhnať z mesta.

V rodine nemali na novú umývačku riadu a tak v reklame vysielanej na celoštátnom okruhu v priamom prenose vykastrovali muža – úbožiaka. Ešte, že nie je homosexuál, to by bolo zase povyku.

Celkové skóre z 10 bodov
0

Všetko čo divák uvidí v televízii vztiahne na seba. A čo je o trošíčku horšie zovšeobecní to. Kazíte mu svojimi reklamami pohľad. Humor nielen zabáva, ale aj deformuje – zvlášť ten zlý. Šak aj tak už nič nie je seriózne, ani banka nie …a svet je gombička.

Pokojne nech banka, či ktokoľvek iný, prezentuje čo chce, ale nech je to, preboha, seriózne a nech prestanú z vážnych veci vytvárať klauniádu. Ľahký humor patrí niekde inde. Čo je na tom smiešne, že reklamná agentúra ukazuje, že v Poštovej banke majú zmysel pre infantílny humor?

Spájanie hlúpeho a nejapného humoru so serióznymi záujmami banky, ukazuje na to, že agentúra, zastupujúca banku, sa absolútne neorientuje. Niekto povie, ale veď je to len humor. Humor je humor a hlúpe vtipkovanie je len krčmové – jalové – táranie. Ako tomuto mohlo dať predstavenstvo Poštovej banky zelenú?

Banky …všetky banky majú jedinú možnosť. Produkovať už len seriózny reklamný produkt! A to i v dobe všeobecného úpadku ľudských hodnôt. Banky sa nesmú poddávať hlúposti a plebejstvu. Majú pozdvyhovať svojich potencionálnych zákazníkov a ukazovať im pozitívne perspektívy a nie sa spoločne s nimi opíjať a baviť. Humor nie je ani pozitívny ani negatívny. Je dakde na pol ceste. Neutrálny, veci neposúva ani o piaď – nič nerieši – má len zabávať. Nenakladajte mu viac než unesie.

V Poštovej banke musia začať presadzovať triezvy, seriózny, obchodný záujem a ten účinne ľuďom pozitívne prezentovať. Humor unesie, ak ho pichnete do reklamy záchodového papiera a nie ho bezstarostne snúbiť so serióznym podnikaním významnej banky.

Milé Banky a pracie prášky, odmietnite konečne tých hochštaplerov a klaunov vlastniacich reklamné agentúry a obráťte sa len na serióznych partnerov, ktorí sa budú slušne a profesionálne spolupodieľať na vašich oprávnených obchodných záujmoch.

Ohviezdičkujte reklamu a vyjadrite sa v komentároch.
Hlasovali: 0. Priemer: 0

Diskutujte aj neprihlásení