Prvá stavebná sporiteľňa

P

PRVÁ STAVEBNÁ SPORITEĽŇA

O tom, o čom budem hovoriť, môžem oprieť aj o skutočnosť, že napriek tomu, že PSS je na Youtube asi 8 rokov má len 756 odberateľov. To signalizuje niečo podstatné.

Celkové skóre z 10 bodov
0

Samotne produktové reklamy majú mimoriadne nízku sledovanosť a ja tuším v čom to asi bude. Pretože reklamná agentúra, ktorá PSS zastupuje má infantílny pristup ku svojim potencionálnym zákazníkom. Tu nie je starý štýl podstatný – pretože v tomto prípade poškodzuje.

Za každú cenu a po dobu celých desaťročí tlačia do svojich reklám rodinu líštičiek. Už niekoľko krát som hovoril, že animácia nie je správny komunikačný prostriedok, ktorým chceme o niečom informovať (presviedčať) dospelých, serióznych ľudí.

A keď už máme tú potrebu sem, napriek tomu, tlačiť rozprávkové animácie, mali by sme prijať rozprávkový svet so všetkými svojimi zákonitosťami a zložitosťami. Líšky sú múdre, sú nadmieru múdre, ako sovy. Ale s tým rozdieľom, že sú ešte aj prefíkané. A niekedy aj kruté. Bol to zámer tvorcov s tými líštičkami? Niekto tu asi nečítal staroveké bájky. Aby náhodou nedošlo k omylu, prefíkanosť nie je pozitívna vlastnosť. Prefíkanosť poškodzuje iných a často je psychopatická.

Krátko k reklamám

Svižná, napaditá animácia, to je asi to najdôležitejšie, čo reklamná agentúra pre PSS ponúka a poskytuje. V tom je naozaj nezastúpiteľná. Filmové prostriedky, filmárčina je na veľmi vysokej úrovní. Celé to pôsobí svižne, mlado, dynamicky a sviežo. V tejto oblasti nemáme žiadne námietky.

Ohviezdičkujte reklamu a vyjadrite sa v komentároch.
Hlasovali: 0. Priemer: 0

Diskutujte aj neprihlásení