Slovenská záručná a rozvojová banka

S

Slovenská záručná a rozvojová banka

Možno sú to naozajstní klienti SZRB. Rozprozprávali sa: 1) Chcem ľuďom priniesť dačo užitočne, vraví podnikateľ pri miesení chleba. 2) Pani rozhodne riekla: Budem robiť veci len po svojom. 3) A budúci hospodár premieta: Sám budem rozhodovať o tom, čo zasejem a zožnem.

Celkové skóre z 10 bodov
0

Zo všetkých troch príkladov číši sen o nezávislosti a úspechu. Kým títo podnikatelia nepopustia trochu zo svojich naívnych odhodlaní, úspech sa ľahko nedostaví – a banka ich v tom ešte podporuje. Percento rizikovosti splácania je dané a tak sa banka nebojí. Pokojne môže v reklame aj klamať. Podnikanie nie je o nezávislosti …možno až peniaze, ktoré sa dostavia. Tie áno. Aj Biblia pripúšťa, že peniaze sú na ľudskú ochranu. Ale proces podnikania má k nezávislosti poriadne ďaleko. Neraz je to o pokorení a rešpekte k zásadám druhých …a mozoliach.

Ide o vecnú a čistú produktovú reklamu. Takmer žiadna štylizácia, len motúzy. Jedným ucho dnu a druhým von. Reklama bez napádu, strnulá a tupá. Vieme, vravia bankári z SZRB , že podnikanie je náročné. To vie každý.

Zbytočná reklama, kde sa prezentuje veľa slov, ktoré aj tak nič nehovoria. O spoločenskej potrebe tejto banky ale nepochybujem, ale o jej vkuse v oblasti reklamy a seba-prezentácie áno. Možno je to spoločenstvo autistov, ktoré nepotrebuje cibriť niektoré svoje podnikateľské nástroje. Jednoducho nechápu ich potrebnosť a dôležitosť.

Z reklamy cítiť dačo negatívne, možno tá korektnosť. Je to niečo v oblasti dôvery. Nedostal som chuť rozbehnúť sa do SZRB a vložiť svoj život do ich pavučín moci. Ak je naozaj dobrá reklama, taký pocit sa vždy dostaví. Dobrá reklama vás nenechá len tak bez pocitov. Je dobré, ak sú tieto pocity pozitívne. Ak sú negatívne, je to stále dobré, ale už o niečo menej. Ak vás však reklama nechá bez akýchkoľvek emócii, čo je prípad SRZB, je to stratené.

Ohviezdičkujte reklamu a vyjadrite sa v komentároch.
Hlasovali: 0. Priemer: 0

Diskutujte aj neprihlásení