Tesco mobile

T

Tesco mobile

Je to ako s domnelou podnikateľskou impotenciou. Existuje aj ďaľšia povedačka o nich. Potreba byť niekym iným. Nekonformným. Aspoň na malú chvíľu. Odmietajú sa vo svojom najintímnejšom súkromí prezentovať, ako seriózní podnikatelia.

Celkové skóre z 10 bodov
0

Vyzlečú sa z obleku a skočia do rockerského. Najradšej by sa stali špinavým páchnucím a prdiacim indivíduom. Bezdomovcom, vyžitým homosexuálom, prosto niekym – niečim, čo im dovolí odviazať sa. To je ich úchylka, Olymp, ktorý túžia zdolať. Aspoň raz za týžden v piatok, pod rúškom vlahej noci. Ja netvrdím, že je to prípad tejto reklamy – asi nie, tuná v reklame žiadny aspoň trochu rozumný zmysel nenájdete. Ani žiadne vysvetlenie. Systémom bez-ladu-a-skladu radené obrázky, ktoré vo výsledku nič zmysluplné nevyjavia.

Nie nemám v úmysle vylepšovať reklamu Tesco Mobile. Tu sa vylepšiť nič nedá. Reklama je tupá a plytká. A tou povrchnosťou, ako vystrčeným prstom, poukazujú na mladých. Zdá sa, že Tesco Mobile má už o mladých vytvorený svoj názor. Ak toto tu vypotia, naozaj nerozumejú ničomu.

Na svoj produkt upozorňujú zvolaním “Giga, giga, giga”. Pozmenením mladíckeho, nadšeného “Mega”. Nakoniec reklamu doplnia vtipnostným záverom, pádom rockera do vlastnej postele. Na rozlámanej posteli sa dostavuje vytriezvenie a katarzia. V doznievajäcom ošiali feťák vyjaví obchodnú pointu Tesca mobile a končí.

Robiť humor je zo všetkých literárnych žánrov to najťažšie. Prečo sa všetky reklamné agentúry pod slnkom snažia na svoje produkty upozorniť humorom? A prečo sa to nikomu z nich nedarí? Prezradím vám to. Pretože ak by ako formu nezvolili humor, nemali by viac čo povedať. Na tom, že ten ich pseudo – humor je nejapný, trápný a hlúpy nezáleží. Náklady na reklamu sú vždy odpočítateľné.

Ohviezdičkujte reklamu a vyjadrite sa v komentároch.
Hlasovali: 0. Priemer: 0

Diskutujte aj neprihlásení